četvrtak, 15. listopada 2009.

ponavljanje za ispit i zadaća

evo samo da vas podsjetim ak slucajno neznate. Sutra pisemo blic iz matematike. U ispitu budu zadaci iz domaće zadaće. Za zadaću imamo rješiti zadatke sa str. 54 i to zadatke 4. i 5. i 6. i 7. i 14. i 15.

znaci da pisemo parnost i neparnost funkcija, izracunavanje trigonometrijskih funkcija i izracunavanje perioda funkcije

npr.
4.
2. f(x)=sin x*cos x
f(x)=sin x(koji je neparna funkcija)*cos x(koji je parna funkcija)
znaci to je ko da mnozite bilo koje brojeve koji imaju - i + za predznake
znaci to je ko da imate
f(x)=-6+5
rjesenje bude ispalo negativno stavili vi bilo koji broj
znaci da je rjesenje ove funkcije
f(x)=sin x*cos x --> neparna funkcija

5.
treba provjeriti jesu li zadane funkcije parne

f(x)=cos(sinx)
f(x)=parna funkcija(neparna funkcija)
f(x)=neparna funkcija

6.
1. ako je sin x=-0.15 koliki je sin(-x)

sin x=-0.15
x=-8.63
sin(-x)=sin(-(-8.63))
sin(-x)=sin(8.63)
sin(-x)=0.15

a ovo se moze i izracunati po logici
znaci:
sin x=-0.15
posto je sinus neparna funkcija znaci da sin(-x)=-sin x
znaci
sin(-x)=-sin x ------> sin x=-0.15
sin (-x)=-(-0.15)
sin(-x)=0.15

7. rjesava se na istu foru ko i 5.

14.
ako je P=4π temeljni period funkcije f(x)= sin x/2. provjer

znaci za funkciju sinus temeljni period funkcije se izracunava pomocu formule
P=2kπ
4π=2kπ/:2π
k=2

f(x)=sin x/2
f(x)=sin 2/2
f(x)=sin 1

15. rjesava se isto ko i 14.

ja nisam 100% sigurna da li je ovo dobro ali kolko sam ja uspela shvatiti kaj smo radili na nastavi ovo bi trebalo biti tocno. Nadam se da sam vam pomogla. Ak vam neke nije jasno pitajte u komentarima.
sretno svima...i sutra pisemo blic
papa

Broj komentara: 14:

  1. A vidim ima mala dara... Malo cesce na blog i sve to ima smisla, nije tak ni tesko!

    OdgovoriIzbriši
  2. ja to jako slabo kužim,pogotovo parnost i neparnost. možda sad idem na instrukcije.

    OdgovoriIzbriši
  3. heheh..evo i mene..pomoglo mi je malo ovo goreee....sad nekaj vježbam..moram bar maloo pogledati..hehe..nikola..pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  4. to sam ja sporiš...pod duhans92..nadimak moj..hehe

    OdgovoriIzbriši
  5. ajde barem nekome da je pomoglo....a valjda je dobro kad profa nije rekla da sam nekaj krivo napisala....i mene malo muci ta parnost i neparnost....=)....ma nema veze to bude samo jedan od zadataka...=)...mene jedino zanima e bude koja jednadzbica koju bude trebalo raspisat....to mi jos ide i najlakse....=)

    OdgovoriIzbriši
  6. super je ovo kaj je profesorica stavila bar znam kakve zadatke trebam jos provjezbat,,nadam se dvojkici=)...

    OdgovoriIzbriši
  7. evo ,malo sam zakazala priznajem...imalo je nekih netočnosti no nisam reagirala...nadala sam se nekoj reakciji od još ponekog vrijednog rješavača....
    To bi tek tada imalo totalni učinak...rasprava...no do kraja godine i toga će biti!!
    Pozdrav, dragi moji...
    Profa

    OdgovoriIzbriši
  8. ...svega će bit, al prijatelja neće, svega će bit, al SREĆE biti NEĆE...

    OdgovoriIzbriši
  9. znaci to je ko da imate
    f(x)=-6+5
    rjesenje bude ispalo negativno stavili vi bilo koji broj -> ovo ti je krivo... primjer ti je krivi... trebal bi biti f(x)=-6*5 ili ak već oćeš f(x)=-6*(+5)

    OdgovoriIzbriši