subota, 19. rujna 2009.

Drugi tjedan - definicija sin, cos, tg i ctg

Definirali smo brojevnu kružnicu i eksponencijalno preslikavanje točaka pravca točkama kružnice t ----E(t).
Naučili smo također da za tu točku koordinate iznose baš
T(cost, sint)
Izveli smo tangens i kotangens.
Koja smo sve svojstva za navedene funkcije izveli?
Koliko iznose vrijednosti sinusa i kosinusa za kut od 3210°,
koliko za kut od 13/2pi?
I naravno da ne zaboravim tablicu za vrijednosti i predznak funkcija molim.....
Hajde napišimo zajedno šalabahter vezan uz naučeno gradivo!

Broj komentara: 10:

  1. profesorice, da nije -0.5 sinus od 3210°, a 0.8660 cosinus?

    OdgovoriIzbriši
  2. a za ovaj drugi kut je cos=0 a sin=1.... ak se ne varam... xD =) :p

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam dobila tak rjesenje za ovaj prvi zadatak... kaj to tocno ili..?

    OdgovoriIzbriši
  4. mustac, budes mi objasnil to sutra? ovaj drugi zadatak... nejde mi bas najbolje... ;)) nemrem si ja iza sedeti jer nis ne vidim ni ne skuzim! :P sutra vas bum malo gnjavila dok to ne skuzim! =)

    OdgovoriIzbriši
  5. e pa da ja doživim da mi dašek o matki raspravlja...hajmo....samo naprijed...tu se trebaju zadaće rješavati....pustit ću vas jošmalo same..možda još netko pripomogne....pozzz
    ps.a da padne i koji post....

    OdgovoriIzbriši
  6. hahahaha, profesorice, ocete reci da sam tak loš??? a baš vam hvala... dajte mi recite ak je to točno ili netočno...

    OdgovoriIzbriši
  7. niste mi provjerili onaj nagradni zadatak... onaj s vurom...

    OdgovoriIzbriši
  8. profesorice, a kak bi objavili post? ja vam se tu bas i ne snalazim... ;)) stavila sam se pod sljedbenike, i kaj sad jos trebam?

    OdgovoriIzbriši
  9. pa prijavi se sa mailom i svojom zaporkom pa odeš na blog i postaviš post... samo probaj i ak i nije ok izbrisat ćemo...ok!;-))

    OdgovoriIzbriši